pregnancy

قصة رعب لن استسلم الجزء الثالث

لن استسلم‬ الجزء الثالث



وبعد ما خالد قلي خلينا اصحاب انا بدأت اخاف 
انا : ماشي انا هنزل دلوقتي علشان التدريبات
خالد : لا منا قلتلك انت معفي منها النهارده
انا : طب انا عايز انزلها ينفع ؟
خالد وشه يحمر اوووي واحس انه شكله بيتغير بس بالتدريج
خالد : قلتلك لالالا
انا : ليه ؟
خالد : ملكش دعوه
انا : ماشي
وامشي من عند خالد واانا مرعوب من الحصل وانزل التدريبات رغم انه قلي متنزلش واقف اخر واحد في الطبور علشان ميشوفنيش وبدات اعمل تدريبات بس حسيت بحجات غريبه بتحصل الاقي دم

جاي من اوضه خالد وفي اصواات ضحك عالي جدا ومخيفه

اكمل تدريبات وانا مرعوب
احمد : انت شفت الي انا شفته يا اسلام ؟
انا : اه
احمد : تفتكر ايه البيحصل ؟
انا : مش عارف يا احمد خلاص كمل تدريبات احنا قربنا نخلص
احمد : ماشي
ووقت التدريبات يخلص ونروح علي تدريب السلاح والمرادي بس اقدر اجبها في راسه لوحدي وحبيت اجبها في راسه تاني الاقي السلاح بيتحرك لوحده !_! مش انا البحركه بس جمعت كل قوتي

ومسكت السلاح وقعدت انشن وجبتها في راس الخشبه الي بنتدرب عليها دي بس اليحصل يخليني اوقف ضرب انه بعد ما ضربتا بالنار وجت في راس الخشبه الاقي دم نزل من راس الخشبه اخاف اوي
واسيب السلاح واقعد علي جنب بس اسمع صوت بيقول ستموتون هنا

انا : يا احممممد تعالي بسرعه
احمد : ايه يا اسلام
انا : سمعت حاجا بتقول ستموتون هنا ؟
احمد : اه سمعتها بس طنشت
انا : تفتكر يكون ايه ؟
احمد : قلتلك خالد ده مش طبيعي 
انا : متتكلمش كده علي خالد وقلتها بصوت عالي 
احمد : هو يعني كان قريبك ؟
انا : خلاص ياحمد انا غلطان اني كلمتك اصلا امشي ياعم روح كمل تدريبات
احمد : ماشي بس قلها بقرف
ويروح يكمل تدريبات وانا قاعد بفكر في الموضوع ده بس يقطع تفكيري وخالد جاي 
خالد : انت بتعمل هنا ايه يا اسلام
انا : قاعد عادي
خالد يروح عند الخشبه البضرب فيها ويلاقي اني منشن علي راسه يقلي انت كنت بتتدرب ؟
انا : لا لا 
خالد : انت كدااب
يمسكني خالد من ايدي ويودييني اوضه غريبه ويقعدني فيها ويقفل عليا الباب
واول ما ادخل الاوضه اشوف وكانه فيه جن كتيير اوي في الاوضه وحجات بتتحرك انا مش شايفها والاقي حاجا بتضربني في ايدي الشمال بالسكينه وجسمي يبدا ينزل دم والاقي الدم النزل من ايدي

راح ع الحيطه وكتب كلمة ستموتون هنا

اخاف اوووي وافضل اضرب في الباب علشان يفتح بس ميفتحش واقرر اني احاول اضرب الحجات الي اانا مش شايفها دي اصلا وطلعت المسدس وبدات اضرب عليهم بس مفيش اي نتيجه واول ما
احمد يسمع صوت رب النار يجي علي هنا بسرعه ويطلعني ويقفل الباب بس عبال ما احمد جه يطلعني كنت انا اغمي عليا وخالد يفوقني ويقلي ايه الجابك في الاوضه دي يبني بس الاحظ انه
شكل خالد كان متغير فيه حجات

انا : منتا الي مسكتني من ايدي وودتني الاوضه دي 
خالد : انا ؟! لالا مش انا 
انا : لا انت 
خالد : قلتلك مش اناااااا
احمد : خلاص يا خالد سيبهولي هقعد معاه وافوقه انا
خالد : ماشي 
ونسمع انا واحمد صوت ضحكه غريبه تاني اخاف واقول لاحمد
انا : والله يا احمد خالد هو الجابني هنا 
احمد : انا مسدقك
انا : انا عايز انتقم منه
احمد : ازاي بس
انا : انا عارف هو بيطلع من الاوضه امتي واول ما هيطلع من الاوضه هدخل انا الاوضه واضربه بالسكينه في راسه 
احمد : بس فيها خطر عليك يا اسلام
انا : بس لازم انتقم منه
احمد : ماشي خلي بالك من نفسك
ويجي الوقت الي خالد بيطلع فيه من الاوضه واول ما يطلع انا ادخل واستناه عبال ما يجي تاني واقعد مستني كتير وابص من الشباك كده الاقي الاوضه الي انا دخلت فيها بيوصل منها اصوات وبعد

دقيقه الاقي خالد طالع من الاوضه دي ومفهوش اي خدش حتي

ويدخل الاوضه واطعنه بالسكينه في راسه بس للاسف السكينه تعدي من راسه وميحصلوش اي حاجا 
خالد : انت كنت عايز تعمل ايه ؟
انا : انا شفت امبارح حرامي كان داخل الاوضه دي وقلت اقف استناه اول ما يدخل اموته قمت انت الدخلت 
خالد : امممممممم ماشي
انا : انزل وانا هموت من الرعب
احمد : عملت ايه ؟
انا : السكينه عدت من راسه ومحصلوش حاجا
احمد : يبقا هو جن 
انا : ازاي ده هو القائد
احمد : سدقني هو جن
والاقي خالد طلع من الاوضه وبص عليها من الشباك وشكله عريب وعليه خرابيش وعدمان دم ويقول 
خالد : انا جن
انا احاول اهرب والاقي خالد بيقول
خالد : يا جيشي اقتلوهم
انا : اقول في سري ازاي ولما احنا جيشه ! ازاي احنا هنموت نفسينا ؟ 
الاقي الباب الفيه الجن الكتير اتفتح

شكرا لتعليقك